Odstąpienie od umowy
Złożenie zwrotu bądź reklamacji
Wystarczy wypełnić jeden z formularzy dostępnych na stronach "Chcę zareklamować produkt" oraz "Chcę zwrócić produkt".
Jeśli występują problemy z przesłaniem formularza lub nie ma takiej możliwości, prosimy o odesłanie towaru z kartką zawierającą numer zamówienia oraz powód zwrotu bądź szczegóy reklamacji.
Zwrot
Masz 14 dni na odstąpienie od umowy.
Adres do zwrotu:
Żołnierzy Września 55,
41-500 Chorzów
Polska
Dodatkowe informacje
- Towar odsyłany należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu
- Jeśli zamawiasz przesyłkę poza granice Polski, mogą obowiązywać Cię inne zasady zwrotu, reklamacji lub gwarancji, wynikające z lokalnych przepisów
- Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
- Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
- Masz rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu
Reklamacja
Czas na reklamację 2 lata. Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową
Adres do reklamacji:
Żołnierzy Września 55,
41-500 Chorzów
Polska
Dodatkowe informacje
- Towar odsyłany należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu
- Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
- Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.